Vi börjar med FA på Filibustero på Omsberget.
Filibustero from Fredrik Bodin on Vimeo.
Här kommer en inte så bra film när jag gör I maskopi (med en sursloper)
I maskopi from Fredrik Bodin on Vimeo.
onsdag 17 april 2013
tisdag 16 april 2013
Filmarkivet 4
Först kommer en film på Micke när han gör första repetition av Masochisten 7A+ i Gnarp.
Masochisten from Fredrik Bodin on Vimeo.
Här är ett klipp när jag gör FÄB 7A i Nolby.
FÃB from Fredrik Bodin on Vimeo.
Masochisten from Fredrik Bodin on Vimeo.
Här är ett klipp när jag gör FÄB 7A i Nolby.
FÃB from Fredrik Bodin on Vimeo.
måndag 15 april 2013
Filmarkivet 3
Först kommer ett klipp när jag nästan gör Nangilima left. Att man aldrig lär sig att det inte är över förens man är uppe.
Nangilima left from Fredrik Bodin on Vimeo.
Här är ett klipp när Christofer gör FA på Nangijala.
Nangijala from Fredrik Bodin on Vimeo.
Slutligen ett klipp när jag gör FA på Première.
Premiere from Fredrik Bodin on Vimeo.
Nangilima left from Fredrik Bodin on Vimeo.
Här är ett klipp när Christofer gör FA på Nangijala.
Nangijala from Fredrik Bodin on Vimeo.
Slutligen ett klipp när jag gör FA på Première.
Premiere from Fredrik Bodin on Vimeo.
onsdag 10 april 2013
måndag 8 april 2013
Filmarkivet
Jag har börjat kolla igenom mina gamla DV-band här hemma får att se vad jag har fått på film genom åren. Det är lite dålig kvallité på vissa men tanken är att lägga upp dem på 27crags som betafilmer och att de kan ju få ligga där tills det kommer upp någon bättre. Det kan även vara roligt att se vissa förstabestigningar, typ Christofer Björklund på Saga.
Här kommer de filmer jag lagt upp hittills, fler kommer.
Absinthe from Fredrik Bodin on Vimeo.
Matrix Reloaded from Fredrik Bodin on Vimeo.
Saga from Fredrik Bodin on Vimeo.
Här kommer de filmer jag lagt upp hittills, fler kommer.
Absinthe from Fredrik Bodin on Vimeo.
Matrix Reloaded from Fredrik Bodin on Vimeo.
Saga from Fredrik Bodin on Vimeo.
söndag 7 april 2013
Nätmobbning
Nu är det dags att ta ställning mot 8a.nus nätmobbning!
Gå gärna in och skriv under protestlistan som finns här:
http://www.skrivunder.com/signatures/stoppa_natmobbingen_av_svensk_klattring_pa_8anu/start/100
Om ni undrar varför kan ni kanske hitta lite mer information i någon av följande länkar:
http://www.borrbult.nu/2013/04/natmobbing-i-hetluften.html
http://justanotherboulderingblog.blogspot.se/2013/04/mitt-hjarta-bloder-av-den-utstuderande.html
http://hassemannen.blogspot.se/
Gå gärna in och skriv under protestlistan som finns här:
http://www.skrivunder.com/signatures/stoppa_natmobbingen_av_svensk_klattring_pa_8anu/start/100
Om ni undrar varför kan ni kanske hitta lite mer information i någon av följande länkar:
http://www.borrbult.nu/2013/04/natmobbing-i-hetluften.html
http://justanotherboulderingblog.blogspot.se/2013/04/mitt-hjarta-bloder-av-den-utstuderande.html
http://hassemannen.blogspot.se/
tisdag 5 mars 2013
Fontan
Då var det dags igen. Resan till Font är bokad och jag kommer att tillbringa min tid i de franska skogarna under vecka 12. Det är 8 år sedan jag var där sist, tiden går fort men det känns som att det var väldigt länge sedan jag var där. Undrar om det ser likadant ut, kommer jag att känna igen mig?
Har haft en bra uppladdning med värkande axlar, fingerskada, inflamerade armbågar samt en segdragen förkylning. Det känns dock skapligt trots att jag inte kunnat träna som jag velat.
För en gångs skull skall jag inte ha med mig någon "ticklista", tänkte nog mest försöka följa med mina medresenärer på deras upptåg och försöka välja ut godbitarna från de områden de tänkt besöka. Antar att deras ticklistor idel innehåller skogens finaste så det räcker nog och blir över.
Sist jag lämnade Fontan för 8 år sedan såg jag ut så här efter att ha kört på ett problem som heter Instinct, skall man våga testa i år också?
Har haft en bra uppladdning med värkande axlar, fingerskada, inflamerade armbågar samt en segdragen förkylning. Det känns dock skapligt trots att jag inte kunnat träna som jag velat.
För en gångs skull skall jag inte ha med mig någon "ticklista", tänkte nog mest försöka följa med mina medresenärer på deras upptåg och försöka välja ut godbitarna från de områden de tänkt besöka. Antar att deras ticklistor idel innehåller skogens finaste så det räcker nog och blir över.
Sist jag lämnade Fontan för 8 år sedan såg jag ut så här efter att ha kört på ett problem som heter Instinct, skall man våga testa i år också?
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)