Förra helgen var jag till Raholmen med Per och Pär. Eftersom jag har gjort alla som går där så försökte jag roa mig genom att sätta upp lite meningslösa problem och varianter.
Först ett meningslöst problem som jag döpte till Bollhav. Svårgraderat problem som ännu inte sett några repetitioner.
Bollhav from Fredrik Bodin on Vimeo.
Sedan blev det en variant på Sagastenen som man kan säga är en förlängning av traversen Katla. Den var typ jobbig, helst när man är förkyld.
Dragons tale from Fredrik Bodin on Vimeo.
Visar inlägg med etikett Raholmen. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Raholmen. Visa alla inlägg
tisdag 30 april 2013
måndag 15 april 2013
Filmarkivet 3
Först kommer ett klipp när jag nästan gör Nangilima left. Att man aldrig lär sig att det inte är över förens man är uppe.
Nangilima left from Fredrik Bodin on Vimeo.
Här är ett klipp när Christofer gör FA på Nangijala.
Nangijala from Fredrik Bodin on Vimeo.
Slutligen ett klipp när jag gör FA på Première.
Premiere from Fredrik Bodin on Vimeo.
Nangilima left from Fredrik Bodin on Vimeo.
Här är ett klipp när Christofer gör FA på Nangijala.
Nangijala from Fredrik Bodin on Vimeo.
Slutligen ett klipp när jag gör FA på Première.
Premiere from Fredrik Bodin on Vimeo.
måndag 8 april 2013
Filmarkivet
Jag har börjat kolla igenom mina gamla DV-band här hemma får att se vad jag har fått på film genom åren. Det är lite dålig kvallité på vissa men tanken är att lägga upp dem på 27crags som betafilmer och att de kan ju få ligga där tills det kommer upp någon bättre. Det kan även vara roligt att se vissa förstabestigningar, typ Christofer Björklund på Saga.
Här kommer de filmer jag lagt upp hittills, fler kommer.
Absinthe from Fredrik Bodin on Vimeo.
Matrix Reloaded from Fredrik Bodin on Vimeo.
Saga from Fredrik Bodin on Vimeo.
Här kommer de filmer jag lagt upp hittills, fler kommer.
Absinthe from Fredrik Bodin on Vimeo.
Matrix Reloaded from Fredrik Bodin on Vimeo.
Saga from Fredrik Bodin on Vimeo.
fredag 29 april 2011
Raholmen och Nangilima
I helgen som var hade vi finfrämmande i Sundsvall av några Umebor och jag hade bestämt med Linus att möta upp honom och de andra på Raholmen.
Jag hade några dagar innan lyckats repetera Nangilima som jag satte upp förra året, men hade då glömt kameran hemma. Tänkte att det kunde vara kul att få med den på film så denna gång var batterierna fulladdade.
Jag ber om ursäkt för dålig kvallité (överförningsproblem) och min olust att redigera längre än 5 minuter.
Jag hade några dagar innan lyckats repetera Nangilima som jag satte upp förra året, men hade då glömt kameran hemma. Tänkte att det kunde vara kul att få med den på film så denna gång var batterierna fulladdade.
Jag ber om ursäkt för dålig kvallité (överförningsproblem) och min olust att redigera längre än 5 minuter.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)