måndag 8 april 2013

Filmarkivet

Jag har börjat kolla igenom mina gamla DV-band här hemma får att se vad jag har fått på film genom åren. Det är lite dålig kvallité på vissa men tanken är att lägga upp dem på 27crags som betafilmer och att de kan ju få ligga där tills det kommer upp någon bättre. Det kan även vara roligt att se vissa förstabestigningar, typ Christofer Björklund på Saga.
Här kommer de filmer jag lagt upp hittills, fler kommer.

Absinthe from Fredrik Bodin on Vimeo.

Matrix Reloaded from Fredrik Bodin on Vimeo.

Saga from Fredrik Bodin on Vimeo.

3 kommentarer:

  1. Fan va fint!
    Åsikter angående höger eller vänster hand på Matrix? Filmen vänster och här går du med höger...
    http://intheshadowofthecircus.blogspot.se/2010/05/krokviken.html?m=1
    -Henrik

    SvaraRadera
  2. Jag måste erkänna att jag blev helt ställd när jag såg filmen. Var övertygad om att jag gick med höger hand. Jag skulle nog tro att vänster hand är bättre så här i efterhand, hade ju en del överkapacitet på dynot när jag gjorde sitten. Stefan P gick också med vänster hand när han försökte på sitten.

    SvaraRadera
  3. Aha! intressant. Får prova vänstern nästa gång.

    SvaraRadera