onsdag 7 oktober 2009

Projekt!

Under några dagar har vi nu försökt bearbeta ett av dödsprojekten i Västanbäck. Senast i helgen tillsammans med Tovo, Adrien och Harald. Under de tre dagar vi kört på problemet har vi hela tiden nått ett steg(grepp) längre, nu senast 1,5 meter under toppen innan "dal-susaren" blev ett faktum. Trodde den var nede för räkning, men än så länge leder projekt "Death or Glory" med 3-0 i matcher. Tidigare var jag otroligt spänd en bit upp på problemet, p.g.a. höjden, men nu vet jag att det är okej att falla så högt som jag gjorde...såå förhoppningsvis släpper den taget till helgen.

Tovo tog massor av fina bilder från helgen, här är några på projektet och en på catchen "Flying Higher 7B+":




2 kommentarer:

  1. Jäklar, ser häftigt ut.

    Jag lovar att ladda kameran inför helgens besök!

    SvaraRadera
  2. Är lite sugen på att testa igen när man är lite mindre trött och sliten.
    Själv står det 5-0 mellan mitt projekt på Marna och mig. Det har dock bara blivit korta stressiga kvällspress.

    SvaraRadera