måndag 20 maj 2013

Mera Nolby

I lördags kunde jag inte hålla mig från att åka till Nolby en sväng innan jag tänkt åka ut på BergaFräscht. Tanken var att köra på ett av projekten som ligger på Take Off-blocket.
Jag började med att borsta upp en ny som uppvärmning vid Anod. Det blev Diod och graden hamnade runt 6A.
Jag gick sedan bort till projektet och började att köra och efter 6-7 försök fick jag ihop den trots en flapper och ett hål på fingret. Var lite orolig att batteriet skulle ha hunnit tagit slut i kameran då kameran hade slagit av innan jag kom ner från stenen.
Projektet fick heta Terracotta och föreslagen grad är 7C, kan kanske vara hårdare men det kanske visar sig med tiden.
Jag drog sedan vidare till Berga och klättrade och myste runt i trevligt sällskap.

Jag hade inget stativ med mig så filmerna är lite avklippta, men det är väl bättre än ingen film alls, håll till godo!


Diod from Fredrik Bodin on Vimeo.

Terracotta from Fredrik Bodin on Vimeo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar