onsdag 26 maj 2010

Project no more

Hakade upp med Stefan Pettersson igår, som var på besök i Sundsvall. Vi träffades ute på Raholmen och Stefan hade tidigare på dagen varit i Midskogs och gjort Breakdance 7C+ och hade hunnit köra några timmar på Raholmen innan jag hann ut. Stefan hade ramlat från toppen av en vänstervariant av mitt projekt, där man avslutar med att gå ut i Saga och han var ganska så trött då jag anlände.
Stefan hade hittat en bättre startsekvens än vad jag har provat med men sedan gått över till att göra en tyngre slutsekvens än min. Efter att ha provat några gånger så lyckades jag sätta mitt projekt och jag var väldigt förvånad då jag trodde att det skulle bli mycket svårare. Det nya problemet får heta Nangilima för att behålla temat lite och föreslagen grad är 7C. Stefan var för trött för att få ihop det men han hade typ redan kört på i över 6h då.
Jag gjorde sedan några press på den vänstra varianten men åkte också av på slutet, har inte världens bästa hud efter att ha hållit på och kapat ved med blöta arbetshandskar timmar i sträck.



Vi åkte sedan vidare till Krokviken där Stefan lyckades göra Matrix igen och var sedan även nära på att göra Matrix Reloaded. Vi provade även att göra en direktvariant av sittstart till Matrix, då man går mer rakt på men utan framgång.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar