onsdag 20 maj 2009

Dödsprojekt(en)!

Var ute i skogarna igen och rekade, då det för tillfället blir mindre klättring p.g.a ett smärtande finger. Har till nu hittat tre dödsprojekt som jag kommer försöka lägga ned lite tid på. De är alla Dödsprojekt för att de förmdligen kommer att vara svåra för mig, men även för att två av dem är uppemot sju meter höga ;).

De två första ligger i det numera frekvent beskrivna Västanbäck, medan det tredje ligger i Pilgrimstad ca tre mil öster om Östersund. Det ena(Death or Glory-projektet) har vi(fredrik och jag) redan testat och kom ungefär halvvägs innan det tog stopp, medan de andra fortfarande står och väntar på besök...

PROJEKTNAMN: New(er) Baseline


PROJEKTNAMN: Death or Glory


PROJEKTNAMN: The Squid and the Whale



7 kommentarer:

  1. Skulle vara kul att prova Death or Glory när man är fräsch och laddad. Nästa gång så.
    Den nya ser också riktigt cool ut.

    SvaraRadera
  2. De ser sjukt mäktiga ut ... hur är landningarna?

    SvaraRadera
  3. .. räkna med besök ..

    =)

    SvaraRadera
  4. Landningarna är de alla mycket bra...med mattor! Viss markberedning bör kanske göras lite på "The Squid and The Whale" i övrigt är det lugnt... Finns ytterligare ett till som jag borstade fram igår...

    M

    SvaraRadera
  5. Grymt ...

    Hade boddan lagt ut något filmklipp från området?

    SvaraRadera
  6. Ju fler gånger jag ser på bilderna desto mer sugen blir jag på ett besök.

    Ska muta frugan så kanske jag kommer lös för en tvådagars-session?!

    Kommer du till helgen?

    SvaraRadera
  7. Hasse: Bodin kommer med film om ett tag...Han har ju andra saker i livet också, så jag vet inte när...kommer inte upp till helgen dessvärre, då jag har lite ont i ett finger, men det börjar hjälpa så snat tror jag att jag kan köra igen...

    M

    Fullt i helgen hemma, men sedan får ni komma när som...

    M

    SvaraRadera