torsdag 14 maj 2009

Äntligen kommer det någon...

Har äntligen lyckats att övertala någon att komma på besök till Jämtlands skogar och sten. Bodin kommer upp från Sundsvall över helgen och nu gäller det verkligen att visa upp något fint, så det inte dröjer ytterligare ett decennium innan någon annan vågar visa sitt tryne här igen. Helgen till ära kommer det vara finväder och Climb-In i Stugun för Östersunds klätterklubb. I och med detta var jag igår ut och borstade fram en ny linje till Fredrik, som jag tror blir ganska cool. Projektnamn: The GIFT!

5 kommentarer:

  1. Då återstår bara att se om man kommer upp, så att det inte blir The Take Back.

    SvaraRadera
  2. om du blir övergiven så har du har stående inbjudan till norr (gäller även boddan).

    jag ska försöka ta mig till republiken ... förhoppningsvis under denna säsong.

    SvaraRadera
  3. Måste bara säga, vilket välkomnande!
    Hur många har fått en fin linje uppborstad inför ett besök? Micke du är bäst!

    SvaraRadera
  4. Ser du har begynt å bruke sånn dere buldretau. Hvor får du kjøpt det? SH i Hemsedal?

    Erlend

    SvaraRadera
  5. Hej Erlend!

    Ja!, mitt buldretau kommer från SH i Hemsedal. Tror att de kan vara svåra att få tag i nuförtriden, men har du behov av ett kan du få av mig...Gott att höra från dig, hur är det med dig? Sommaren? Vi hamnar i Nord-Norge i ca 6 veckor från mitten på Juli...M

    SvaraRadera