lördag 25 oktober 2008

Swizzy II

Retur till favvo-place igen..Hängde i chironico i drygt en vecka..varmt..varmare än förra året...Vi(jag och Karolina) passade på att klättra tidiga morgnar(9-11) och eftermiddagar innan solen gick ned...Fick möte med Lorenzo från Florens, riktigt skoj att få klättra och äta fest måltid med honom. Åkte en dag upp till MW, mest för att kika...Vid Bruno-blocket stötte vi på Paul R och hans kamrater..slutade med vad många vet en spricka eller knäck i fotleden och carry out of the woods...inte för mig men däremot för Paul...Kanske var det dålig reklam för Organic som märke, vilka nu äntligen verkar kommit till Sverige !?

Lite bilder från resan, med både god och dålig ANSIA, dock mest av den goda ;)






3 kommentarer:

  1. Trevligt med bilder. Det verkar ha varit en härlig resa.

    SvaraRadera
  2. Hej Micke, ni verkar ju haft en bra tripp - vi var mest i Magic, men sista två dagarna i Chironico. Gillade verkligen det.

    Du har ju fulbeta på Doctor crimp - lättare att korsa in i högra "slutkrimpen" ist för att matcha - den vänstra är ju så kass.

    Hör gärna av dig om du ska till Sthlm igen - väl slappat i Brudis.

    SvaraRadera
  3. Sydde: Ja, resan var bra. vi hade kanske lite väl varmt, på dagarna men det tvingade bara oss att slappa lite välbehövligt när solen stod som högst!

    Chironico tycker jag också mkt om..otroligt naturskönt och massor med fin klättring..

    Angående Dr crimp..vilken smärtsam resa...tror jag har lite värk kvar i fingrar fortfarande...men den är ju vacker..prövar den kanske igen, med din beta nästa gång ;)

    Brudis var riktigt fint..eller fint, men problemen var/verkade fina de få jag hann prova...det mesta var blött...Det fanns mkt som såg riktigt kul ut..bla. Supercool...Nordfelt var en grym guide!

    Hör av mig nästa gång!

    SvaraRadera