måndag 26 september 2011

Mer projekt

Har de senaste åren haft mycket problem med att få motivationen att hålla i sig över sommaren, dels genom mycket skador och dels på för få projekt som känns lockande. I år har jag fått vara näst intill skadefri och det känns som att jag har ogjorda projekt som lockar överallt. Är för svag för vissa för tillfället men får man fortsätta att vara skadefri så kanske det löser sig. Två av projekten har känts möjliga att få göra innan vintern kommer och det ena lyckades jag få ihop förra helgen ute på Lillgalten när jag satte Orgasm. Det andra projektet är en sittstart till Trición som jag nu har varit väldigt nära på. Det move som har gäckat mig är matchningen av det grepp där ståstarten börjar. Det känns som att jag borde vara ganska hemma bara jag får till det. Efter matchen är det i mitt tycke en väldigt soft 7A till toppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar